Saturday, April 30, 2011

HAPPY LABOUR DAY AND HAPPY HOLIDAY - 1 MEI 2011

Inilah yang ditunggu2 oleh government servant macam aku ni....jika ternaiklah sedikit gaji tu maka segala kemungkinan boleh tercapai...mungkin dapatlah aku mendapatkan barang yang aku idamkan selama ini...atau dapatlah aku menyumbangkan sedikit kepada yang memerlukan dan mungkin dapatlah aku menambah tabungan aku di Tabung Haji.....macam2 lagilah dalam fikiran tu....kalau naik gaji....tapi harap2 tu kalau dah naik gaji terkotalah apa yang saya katakan tu...tapi kalau naik gaji dan barang pun naik...maknanya tak ada maknanya juga....sama sajalah....tak tercapai juga kut......



1 Mei 2011 hari Ahad cuti umum untuk Labour Day...maknanya esok hari Isnin dapat cuti ganti.....Alhamdulillah.....bolehlah kita duduk santai2 di rumah...sambil kemas2...cuci2....dan belek2 pokok2 sebelah rumah......

No comments:

Post a Comment