Aktiviti di Ofis

Aktiviti Di Ofis Slideshow: Kak’s trip from Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia to Labuan was created by TripAdvisor. See another Labuan slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Tuesday, June 25, 2013

Audit MS ISO 9001:2008 25-28 Jun

Setiap tahun terpaksalah mengadap Auditor. Sebagai orang yang kena audit ni walaupun kunun2 cukup bersedia tapi bila sampai masa diaudit ada2 sajalah yang kurang dan perlu penambahbaikan. "Pengurusan rekod awak ni memang cantik....kemas dan mengikut peraturan arkib.....tapi.".....tulah kan mesti ada tapi di belakang......"walau bagaimanpun saya tetap ucapkan tahniah"....lega rasa hati sikit......Ya Allah semoga dipermudahkan kerja2 hambaMU ini.....
Esok mengadap lagi dengan tajuk lain...maklum balas pelanggan dan tahap kepuasan pegawai & staf......agak2 apalah yang mereka tu tanya....kalau kena auditor banyak idea tanya itu ini......hai terpaksalah buka silat sikit......Kalau audit ni tiba2 teringat nak audit pasal penyelenggaraan kenderaan.....kena lagi lah mengadap.......anyway terima sajalah......dah itu kerja kita.....macam tak biasa pulak......berdebar juga menunggu exit conference 28 Jun nih.....

No comments:

Post a Comment