Tuesday, October 18, 2011

DARI UNIT KEWANGAN & AKAUN KE UNIT KHIDMAT PENGURUSAN MULAI 17 OKTOBER 2011

Terkejut......tapi sekejap......
Arahan......tidak ada dalam prinsip hidup untuk menolak jika tidak menyusahkan.....
Sedih......sebab mungkin terlalu selesa dengan kerja2 sekarang.....setelah berkecimpung lebih kurang 14 tahun....sedar tak sedar.......3.9.97 hingga 16.10.2011......siapa sangka.....ini semua ketentuan Allah.....saya terima dengan hati terbuka dan berlapang dada......tanpa prasangka......

Harapan.......saya mendapat bantuan, kerjasama dan sokongan di tempat baru..........

Walau bagaimana pun masih terlibat dengan kerja2 kewangan.....yang digariskan oleh Puan, iaitu Memperaku 1, pasukan pemantau pengurusan kewangan & akaun sekolah dan AJK JPKA.

Kerja2 baru.......Pengurusan Fail, MPK/FM, Star Rating, Kenderaan, tempahan makanan......dan ada juga di sebut aduan pelanggan........arahan dari semasa ke semasa.......

Mampu kah saya nih?....... Insyaallah.....cuba......kalau tak cuba mana tau setakat mana kemampuan kita?......

Saya dah mula mendengar sindiran sinis.....tapi tak apa......saya kerja kerana ALLAH....mencari rezeki.....semoga saya mendapat kekuatan menghadapi kerenah2 manusia........Insyaallah.....

Saya terima surat 18 Oktober dan hari ini 19 Oktober.....kena join mesyurat pengurusan......walaupun masih membantu kerja2 di kewangan kerana minggu ni en zeno cuti2 keHong Kong dan sharimah ke PD mesyuarat......Apa nak buat.....cubalah dulu......

No comments:

Post a Comment