Saturday, February 4, 2012

SALAM MAULIDUR RASUL 1433H - 5/2/2012

anggun

sebelum berarak




Pn Mistirine dan Pn Norismah KS SPPK yang baru

Kontinjen JPWPLabuan

Tokoh kategori Orang Kurang Upaya (OKU) - Tahniah!

Tokoh Maulidur Rasul Tahun 2012 - dr kiri: Kategori OKU, Belia, Ibu Mithali dan Saudara Baru. Tahniah semua kalian memang layak diberi anugerah itu. Tahniah.


Hari Ke 3 jadi Pengetua di SMK Labuan dan mengetuai perarakan Maulidur Rasul 1433. Tahniah cg Ismail.

SMK Labuan Naib Johan Sepanduk Dan Perarakan bagi kategori Sekolah Menengah

Last but not least - semangat GB SK Pekan I patut dibanggakan. Walaupun akan bersara pada bulan Mac ini tapi masih gagah dan bersemangat mengangkat sepanduk untuk sekolahnya. Dimana gerangan guru2 lelaki atau guru wanita yang masih muda2 tu? syabas dan tahniah cg Raiki - Naib Johan Sepanduk Kategori Sekolah Rendah.



YB dan rombongan VIP mendahului Perarakan Sempena Sambutan Majlis Maulidur Rasul Tahun 2012


Walaupun tak dapat apa2 anugerah tahun ini tetapi semangat berarak di kalangan staf sudah memadai. Bukan senangnya nak ajak orang pi berarak nih. Biasalah kalau kita daftarkan jabatan kita untuk ikut berarak kita tetap berharap untuk mendapat sesuatu. Tahniah kepada Pengarah Pn. Mistirine kerana sudi menghadiri Majlis Sambut Maulidur Rasul dengan memakai tudung lagi tu. Tahniah kepada Fredrik kerana menyertai perarakan dengan memakai sepanjang baju melayu bersamping dan memakai kopiah dan membantu menolak sepanduk. Itulah special nya staf JPWPL sentiasa bekerja dalam satu pasukan.

Kategori jabatan kerajaan tahun ini untuk sepanduk dimenangi oleh Jabatan Kerja Raya. Sepanduk yang simple, padat dan menarik.

No comments:

Post a Comment