Thursday, March 11, 2010

Bengkel Facebook Sebagai Medium Komunikasi - 11/03/2010

tak apalah, yang penting gambar masuk blog he he he

napalah tak mau sign up ni? boringnya!

KS SPS ni dah siap bina facebook sendiri, jadinya beliau dah boleh jadi facie.
Tahniah OB.

Hari ini saya join bengkel Facebook anjuran ICT JPWPLabuan. Tapi facebook kena blok oleh KPM sehingga jam 5.00 petang. Jadinya sehingga habis bengkel saya tak dapat sign up untuk join club facebook. Tapi tak apa, modul atau panduan ada diberi. Sure dapat buat punya. Di rumah ada streamyx, jadi bolehlah saya test 'market'. Tunggu kelahiran 'facebook' saya nanti.

Pesertanya terdiri dari KS, KU, Pengetua dan Guru Besar. Mereka semua ada broadband sendiri jadi networking mereka power. Saya tengok masing2 happy dapat bina facebook sendiri. Nampaknya ICT berjaya dan bengkel ini berkesan. Tahniah dan syabas unutk ICT. Krew2 ICT power! keep it up, keep the ball rolling.

No comments:

Post a Comment