Saturday, January 21, 2012

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA (A YEAR OF THE DRAGON)

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA KEPADA KAWAN2 YANG MERAIKANNYA. SEMOGA TAHUN NAGA AIR (CHINESE BELIEF) INI AKAN MEMBAWA KEHARMONIAN, KEMAKMURAN DAN KEMEWAHAN YANG BERTERUSAN UNTUK KITA SEMUA.

Untuk tahun keberapa saya pun tak ingat saya tidak meraikannya bersama adik beradik. Bukan tak sudi malah hari tersebut sangat2 saya tunggu2 tetapi mungkin saya punya alasan yang tersendiri mengapa akhirnya saya tidak dapat bersama mereka. Semoga pada suatu masa entah bila saya akan dapat meraikan Tahun Baru Cina bersama mereka dan semoga juga kami adik beradik dikurniakan ALLAH kesihatan yang baik dan dapat berjumpa lagi pada perayaan yang pernah kami sama2 raikan ( sebelum mempunyai keluarga masing2).

No comments:

Post a Comment