Alhamdulillah......pengurusan rekod/fail mendapat baik.Begitu juga maklum balas pelanggan dan tahap kepuasan staf. Bilik Fail dan Bilik Rekod mendapat pujian dan akan dijadikan contoh oleh Auditor dari JPK. Tak sia2 team kita memeras idea mencantikan rekod dan bilik fail. Terima kasih kepada Lin dan Nor.....anda memang terbaik.....Kita tingkatkan lagi kekemasan rekod dan bilik fail untuk audit tahun depan......Insyaallah .....jangan bagi peluang dan ruang kepada auditor untuk mencari kesilapan dan kecacatan pengurusan rekod kita.........
Bagi maklum balas pelanggan dan tahap kepuasan staf......akan bertambah baik selepas ini......kerana ambil alih tugas lebih kurang 2 minggu sebelum audit dalam MS ISO....tapi anyway......not bad.....boleh diperbaiki lagi dan Insyaallah akan jadi salah satu yang terbaik pada audit akan datang......
Tahniah kepada Unit Khidmat Pengurusan.
No comments:
Post a Comment